3 poäng

Ruskigt många intryck idag men samtidigt en otroligt givade dag. Jag är på min nya praktikplats och jag inser att det faktiskt är det här jag vill jobba med vilket är en så skön känsla.

Kom hem helt slut och ville bara ta en powernap men då ett av mina mål är att hålla mig  vaken på eftermiddagarna för att få bättre kvällssömn (och framför allt tidigare) så åt jag lite mellanmål i väntan på H.

V tog oss upp till Öxnehaga för en fin promenad i skogen. 50 minuter senare i värsta pensionärstempot blev det storhandling på Maxi.

Inget godis+50min promenad=3 poäng 🙂

Kommentera

