Smoothie

Senaste dagarna har gått i ett, praktiken är otroligt givande men såhär i början med alla intryck tar det också mycket energi.

Senaste dagarna har innehållit en 60 min promenad och igår kväll 30 min löpning. I slutet av turen igår började det regna och det fick mig att tänka på bra kläder och pannben. Det gäller att verkligen vilja gå ut och att ha utrustning som pallar med dåliga väder om det ska bli någon höst och vinterträning.

Jag har börjat senaste dagarna med smoothie, oj vilken bra grej! I med alla favoritfrukter och sedan någon ”sås” och så mix´it. Igår blev det hallon, mango och banan och idag gjorde jag banan och björnbär. Det absolut lyxigaste hade ju varit med egenplockade bär men jag fuskar lite och plockar de i frysdisken på Ica.

Tyvärr 2 bulldagar så total poängställning är= 10 (3+3+2+2)

Kommentera

