aktuell poängstatus

jag vet, jag är en dålig bloggare.. det är lite mycket just nu och det känns som jag jobbar 12 h per dag o sover resten. Jag hoppas att det släpper snart och snart ska kunna slappna av lite mer i lärarrollen. Jag känner att jag bara skulle behöva en Anna-dag när inget annat händer och jag kan göra precis bara det jag vill, det var länge sen nu.

Träningen får också lida även om jag försöker få in lite grann, igår klättring och idag en jogg runt Munksjön. Jag känner att jag behöver den där lilla endorfinkicken och egentiden så idag pluggade jag in volbeat i öronen och bara njöt.

Dagens löprunda

Hade jag 10 poäng i torsdags? 1 poäng i fredags, 3 i lördags, 2 i söndags, 2 igår och 2 idag… 20 nu då! Det är ju ändå rätt hyffsat för att inte tycka man sköter sig eller har tid.

Kommentera

