Saker jag lovat mig själv

Jag har lovat mig själv några enkla saker:

  • 2 klätterpass i veckan
  • 2 löppass i veckan (var av ett mer kvalitetsbetonat)
  • minimalt med sött
  • bra mat
  • mellanmål

Allt som kommer extra blir en bonus. Den här veckan har jag inte lyckats gymma men annars vill jag gärna ha det som ett litet extrapass.

Den här veckan har jag lyckats med allt. Jag äter bra, unnar mig bra mat utan tillsatser eller halvfabrikat och äter mellanmål varje dag. Jag har även fått in en bra rutin på frukt och mycket grönt. Det går bra nu!

Den här helgen är äntligen bara min och jag har inte mycket bokat. Helgerna innan har varit hektiska så det är skönt att bara kunna ta dagen som den kommer. Igår var en riktig slappardag på soffan med dåliga tv-program och streamat crossfit-sm. Bra kombo! Tog en kall promenad på kvällen och fick med mig mina kompisar ben&jerry hem. Idag gick vi upp tidigt idag, åt en ordentlig frukost och följde P till jobbet. Sprang hemåt i lite fartlek, kände mig tung men satsade på korta snabba sträckor mellan lyktstolparna.

Kommentera

