Blogga eller inte?

Jag har hoppat på 100 grymma dagar 2.0. Det är en pepptävling via facebook, bloggar och sociala medier som sträcker sig i just (överraskande va?) 100 dagar.
Tävlingen går ut på att nå sina egna mål så varje person utgår från sina egna föresättningar. Passar mig perfa. Helgen har spenderats med maxtest, träningsplanering och målsättningar.
Allt är klart i mitt huvud, var hur och när! Frågan är nu bara om jag ska blogga om resan eller låta det vara bara för mig själv? Och om jag ska blogga ska jag vara en tråkig sifferblogg eller bara skriva om vad jag gör?
Som ni märkt är kanske inte bloggandet min starka sida, börjar gärna och slutar lika snabbt men nu har jag ju chansen att göra nåt av det (har ju faktiskt 100 dagar på mig).

3 reaktioner på ”Blogga eller inte?

  1. Du, kan säga att jag har precis samma fundering!
    Men jag starta en blogg, mest för min egen skull, och om det skulle visa sig att jag aldrig känner för att skriva eller aldrig har nått vettigt att säga, ja då får det väl vara så!
    Just nu känns det som att det är ett sätt för mig att faktiskt fullfölja hela den här resan (som verkligen kommer vara en resa, då jag flyttar från Skåne till Gävle för ett halvår) :S

    Alltså: Skriv på! Så länge du känner att du vill eller att du får ut nånting av det!
    Grymt stort lycka till med dina 100 grymma dagar i alla fall!

Kommentera

