Let´s go!

Första dagen av 100 grymma kommande dagar. Jag har försökt med förändringar som inte är allt för radikala så att det är förändringar som går ”enkelt” och så jag orkar med. Enligt mig kan radikala förändringar göra att man pallar en stund men hamnar fort tillbaka i det bekväma träsket vilket gör att det inte blir så mycket av det nya livet. Jag har försökt att strukturera upp det för att passa min vardag, mina rutiner och mina mål. Jag kommer berätta mer om min träning snart!

Bild: Adidas

Första dagen då? Jodå, 70 minuter medicinbollspass och 25 minuter på crosstrainern. Medicinbollen var skoj, jag gillar varierad träning som jag kan göra ihop med andra för att peppa, kötta och ha skoj tillsammans. Och jag hade aldrig kört crosstrainer i 25 minuter utan min parter in traning jämte. Såååå långtråkigt annars men nu körde vi lite spontanintervaller där en av oss helt plötsligt sa ” 45 sekunder snabbt” eller ” 1 minut tungt”. Det blev mycket roligare och säkerligen också mycket effektivare.

Kommentera

