Tränar du?

Jajamensan det sker fortfarande under. Igår körde vi cirkelträning med 4 olika cirklar. Snabbt, effektivt och roligt! Vi körde flyes+rodd+utfall, magrotation+rygglyft+benpress, stepup+köttbullen+gräsklipparen och sist sidlyft+trx-hjul+shrugs. Många roliga namn, till en annan gång ska jag försöka ta bilder eller filma men riktigt så modig har jag inte blivit i gymmet än.
Idag hade jag tänkt gå på TEMA-pass crossfit. Eftersom jag är så sugen på att prova crossfit hade det varit skoj men jag kände mig sliten och trött efter många dagars träning samt öppning på jobbet. Jag lyssnade på kroppen och tog en vilodag. Bästa vännen mellanlandade i mitt kök och vi tog ett glas vin och gjorde wok.

Marinerade lövbiff i chili, vitlök, ingefära och soya. Wokade broccoli, purjolök, paprika, morötter och champinjoner. De som ville fick nudlar till, jag hoppade över det.

Smoothie-experimenten fortsätter. Imorse gjorde jag en grön höjdare med apelsin, en halv banan, en avokado och ett rått ägg. Mums! Nu har jag även köpt kokosmjölk så imorgon blir den en sån variant.

Kul med många nya läsare! Vad vill ni läsa om? Se bilder på? Höra mer av? Kommentera gärna.

Kommentera

