Träning och mat

Jo det är väl det de flesta inlägg handlar om på den här bloggen. Idag körde vi superpass med utfall, marklyft, rodd, knäböj, chins och KB-swing. Vågade mig på att swinga 20 kg idag vilket aldrig hänt innan. Mellan mig och bästa träningskompisen blir det alltid tävling om vem som kan ta mest vikt vilket är bra för att vi båda pushar varandra. Hon swingade coola 24 kg… men jag har snart i kapp!

Middagen bjöd på köttbullar i tomatsås, en personlig favorit som aldrig riktigt blir bra. Antingen blir köttbullarna för lösa eller som idag för hårda. Jag kanske går ta och kolla upp ett recept och sluta höfta när jag ska laga detta nästa gång. Tomatsåsen däremot blev perfa, det är jag proffs på. Hemligheten ligger i chili och en gnutta socker, enligt mig alltså. Du kanske har någon annan favorit-tomatsås.

Kommentera

