PMS?

Sen jag skaffade hormonspiral har jag inte haft the period. Så senaste 3 åren har jag inte sett de signaler som alla andra kvinnor brukar se en gång i månaden. Det är väldigt skönt att slippa faktiskt. Däremot märker jag andra signaler på kroppen. Senaste dagarna har jag varit trött, stressad och irriterad. Även hyn har varit lite sämre och kroppen har känts svullen. Det roliga är att det tar ett par dagar för mig att fatta vad kroppen signalerar. Varje gång! Nån gång borde jag väl lära mig? Handbok för att vara kvinna tack!

Kommentera

