Släpp ut mig!

Igår i solens sken ville jag bara vara ute. Jag kände för picknick på en brygga, löpning runt en sjö och en liten gräsmatta jag kunde träna på. Vi hade verkligen en utedag och var nästan bara inne för att äta. Efter promenaden och soppan valde vi en cabpremiär utåt Bankeryd. Vi kollade in hästar och vitsippor och fick lukta på koskit. Tillslut hamnade vi hos Patricks morfar. Han hade både gräsmatta och kaffe att bjuda på. Efter att kaffet hade runnit ner blev det allmänt kaos på gräsmattan. Jag övade handstående (finns på film, tänker kanske visa!) och hade brottningsmatcher. Vi avslutade gräsmatteleken med 50 burpees på tid… Shit vad jobbigt! Jag övervägde både astma och gräsallergi som bortförklaringar till det dåliga flåset. Men tiden 3.51 är ändå helt okej!

Släpp ut mig!

Kommentera

