Super monday

Mina måndagar är min extra-lediga dag, alltid långhelg. Varje vecka! För ett tag sen undrade en kompis till mig var jag gör på mina måndagar och här kommer förklaringen: precis det jag vill! Pest eller kolera, fast jag alltid väljer mellan två bra saker. Jag försöker alltid få in någon träning. Ibland låtsats jag vara proffs med 2 pass per dag och en ordentlig vila emellan. Så hade nog Kalla eller Klüft också skött sin träning!

Denna måndagen klassas som en super måndag för jag är so far väldigt nöjd med den. Långfrukost framför nyhetsmorgon. Besök på ett gammal jobb (bra att hålla fast vid kontakterna). Lunch och bra tv-serie samtidigt som en liten efter-maten-vila. Träning i Huskvarna. Jogging som uppvärming, utfall, good mornings, back flies, sidoböj, rodd, boxhopp, shrugs och armhävningar.

Bra måndagar är som påfyllnad av bra energi inför resten av veckan. Ska avsluta kvällen med en tur till a6 för att kolla konfirmationspresent och nya jobbjeans.

Kommentera

