Utegymmet

Ett vanligt sökord för att hitta hit är ”Jönköping utegym”. Det känns lite oväntat men samtidigt roligt. Har ni provat? Vad tycker ni? Jag gillar att Jönköpings kommun har satsat på friskvård och lagt det jämte fina Munksjön. IDdg hörde jag också ryktas om ett nytt utegym i Taberg, får testa någon annan dag.

Igår kväll efter Matilda Lindeblads föreläsning gick jag och P till utegymmet. Jag hade ju redan tränat så jag gjorde mest sällskap. P tog med TRX-banden och körde lite övningar. Provade även hans Canon 600D och blev kär! Även om min Panasonic gör ett galet bra jobb var det roligt att kunna jobba med ljus och skärpa på ett helt annat sätt.


Kommentera

