Att ladda om

Bästa träningskompisen har lämnat mig på grund av goda orsaker (nej vi är inte osams) och jag hatar egentligen att träna själv. Efter att ha undvikit gymmet i snart 2 veckor kände jag att denna vecka måste jag växla upp och ta tag i det igen. Vår gemensamma träningsplanering skrotas och jag tar nya steg. I samband med nytändningen kom det här inlägget och det kunde inte ha kommit lägligare!

Idag trotsade jag solen och åkte till gymmet. Jag tog till mig av vad Lofsan sa om pulshöjare i mellan övningarna och har gjort så många burpiees idag att jag snart kräks. Men det kändes sjuk effektivt, jag kände mig stark och svettades ordentligt.
Passet bestod av mängder av superset, 2 övningar kombinerade. Högt tempo och effektivt pass. Jag körde bland annat utfall med KB i ena handen+svingar med KB+burpiees, boxhopp+burpiees, rodd+backflies, triceps i TRX+rygglyft, hipdrop+sidorotationer.

ps: vet inte vart bloggen är på väg, tar mer och mer bilder som jag vill publicera men varken på mat eller på träning, vilket ursprungsidéen med bloggen var. Varför läser du min blogg? Vad har du gillat med den? Vad gillar du inte? Jag skulle bli jätteglad om du lämnade en kommentar.

4 reaktioner på ”Att ladda om

  1. Jag läser din blogg för att inspireras till just träning och mat.. Ett sunt (+gott!) och hälsosamt liv helt enkelt! Men vackra foton är väl aldrig fel heller 🙂

  2. Gillar faktiskt variationen 🙂 mysigt med lite blandat & fina bilder! Skulle gärna vilja ha lite mer lätta mat tips 🙂 puss

Kommentera

