Äntligen sommar

I veckan slog sommarkänslorna till, jag la till kategorin sommar här på bloggen, jag hade shortspremiär och även uteserveringspremiär. Jag började morgonen med solskyddsfaktor på huden och hade långa utedagar på jobbet. Jag tappade matlagningssuget och ville bara äta kall mat. Jag låg och flåsade på soffan och klagade på att det var för varmt.
Sommarkänslan slog till på riktigt när vi firade fredag med en öl i öltältet i Rådhusparken och satt i tunn tröja till en stund efter midnatt. När jag gick hem genom stan visade termometern på 15 grader, underbart!

Kommentera

