När en lekpark blev ett utegym

Jag möte upp Patrick efter han slutat jobba i en lekpark nära oss. Där smällde vi av TRX-övningar och lite annat skoj. Jag kombinerade mina benövningar med övningar som gav puls och körde både löpning runt en liten kulle och burpiees. Det var skönt och välbehövligt för mig att få komma ut lite men det fanns inget tryck i kroppen överhuvudtaget. Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt för att sova ikapp lite och låta kroppen få välbehövlig vila.

 
Baksida lår, enbens böj och tricepspress. Alla bilder tagna av Patrick. 

En reaktion på ”När en lekpark blev ett utegym

Kommentera

