Frukost

Frukost är dagens bästa mål. Att fylla på kroppen med energi inför dagen. Mums! Jag äter liknande frukost i perioder och sen byter jag. Ibland är det smoothies, ibland är det fil. Väldigt sällan gröt, men det händer det också. När jag har bråttom kan jag äta 2 ägg (finns oftast färdigkokt i kylen), en banan och en tesked jordnötssmör.


Idag: fet yoghurt med 1/2 päron och valnötter, ett ägg, kaffe och vatten. Jag startar alltid dagen med vatten för att fylla på cellerna, gärna 2 stora glas.

Kommentera

