Vad skulle du inte berätta för din PT?

Hakar på Lofsans fråga om vad jag inte skulle berätta för min PT (eller er) och erkänner mina synder.

  • Jag är otroligt lat! Ofta har det blivit promenader som inte blir av för ”jag ska bara..” eller ”jag är lite trött…” och jag planerar gärna träningen på kvällen men sover gärna istället morgonen efter.
  • Jag behöver ofta en spark i baken, ensam är INTE stark i mitt fall.
  • Jag är dålig på att planera min träning och kör lite som det kommer på gymmet eller vad jag känner för när jag är där.
  • Jag äter inte godis men däremot har jag cravings efter glass som jag äter någon gång i veckan.
  • Jag dricker kopiösa mängder kaffe.
  • Jag slösurfar mycket… Alldeles för mycket!
2 reaktioner på ”Vad skulle du inte berätta för din PT?

Kommentera

