Middagsdag

Jag försöker att äta 4-5 mindre mål per dag. Jag utesluter oftast kolhydrater i form av pasta, potatis, bröd och liknande vid alla mål utom lunchen. Varför jag har valt just lunchen är för då passar det bäst då jag äter lunch på jobbet och inte har så mycket valmöjlighet.

Igår kväll åt jag grillad kyckling (älskar min grillpanna), hemgjord guacamole och sallad. Protein, fett och gröna blad. Det är oftast så min middag ser ut. Varken mer eller mindre. Passar mig perfekt. Hur ser din middag ut?

Kommentera

