Livet

Idag hände en sak som verkligen satte livet på sin spets, som fick mig inse hur skört livet är och hur allt kan gå förlorat på en sekund. Jag somnade bakom ratten och vaknade när sidospegeln krossades mot en reflexstolpe. Jag är otroligt tacksam över att allt gick bra för det kunde verkligen ha gått åt helvete! Jag mår efter omständigheterna bra även om jag är chockad. Imorgon ska jag hoppa upp på hästen igen och köra bil, fast med sällskap. På måndag tänker jag köra hem till Jönköping igen med många pauser längs vägen.. Nu ikväll har jag tagit vara på tillvaron, terapihackat grönsaker och tagit ett glas rött, bara för att jag kan.

2 reaktioner på ”Livet

  1. Gud så hemskt Anna!! Vilken tur att det gick bra ändå! Det är synd att det ska krävas sådana upplevelser för att man verkligen ska inse livets bräcklighet, men så är det ju. Ta hand om dig nu, stora kramar ❤

Kommentera

