Och nu då?

Jag körde bil både igår och idag, kände att det var lika bra att hoppa upp på hästen. Igår hade jag sällskap och körde inte så långt, idag var jag själv och körde hem till Jönköping. Jag har kontaktat vårdcentralen och ska på utredning om ett par veckor och tills dess får jag inte köra längre streckor själv.

Dagens körning delade jag upp i kortare sträckor och försökte ta en kort paus var 30 minut, ibland fotade jag något intressant, någon gång tog jag en kaffe och sen stannade jag på det där stället där jag aldrig stannat förut utan bara åkt förbi.

Bara för att det var vackert, lupiner kan vara finaste vägkantsblomman.

Kommentera

