Stranden

Vi har det bra här i Mellbystrand, goa ungar och sköna kollegor. Igår regnade satan och efter lunch idag sken solen så vi trotsade blåsten med en sandslottstävling på stranden. Kändes som vi skulle blåa bort men vad gör man inte om solen lyser? Sämre jobb kan man ju ha.

Angående kosten är det svårt dessa veckor då jag får leva efter principen ”äta vad som bjuds”. Jag väljer att se det som ett test hur kroppen reagerar på gluten istället. Jag vet ju att jag mår bättre med mindre gluten men nu får jag se hur den mår när jag äter som innan. Spännande!
  

Kommentera

