Halmstad imponerar

Jag har sett rätt lite av Halmstad än så länge men det jag har sett imponerar. Det är absolut en fin stad som jag skulle vilja se mer av. Det påminner lite om Västervik fast på andra sidan landet och med ett salt hav närmre. Jag skulle vilja gå/springa/flanera Prins Bertils stig, ägna en heldag på stranden och gå längs den där ån mitt i stan som verkar så fin. Det får bli en annan gång, en annan resa, men jag ska absolut tillbaka hit!

Glass på Tylösand, en återkommande aktivitet. 

Kommentera

