Landsvägscykling

Jag har fortfarande så mycket att lära vad gäller cykling. Ikväll har jag ställt in sadeln lite extra efter att ha fått lite domningar i skinkan under kvällens 3 mil (viktigt vetande för dig!).20120731-223806.jpg
20120731-223936.jpg
Jag känner också att jag vill bli snabbare. Läser om intervaller och backar men försöker trycka på lite extra under rundan (mer fartlek om jag hade sprungit). Jag försöker också hitta fina rundor runt Jönköping och tackar för alla tips jag fått via sociala medier.

När jag har cyklat 100 mil ska jag sätta ett mål, kanske något lopp eller liknande. När jag registrerade kvällens pass på funbeat såg jag att jag redan cyklat 1/5 av det målet… på bara 15 dagar…

2 reaktioner på ”Landsvägscykling

Kommentera

