Att köpa cykelshorts

Jag ligger hemma med bihåleinflammation, det är inte så mycket annat att göra än att spraya, dricka vatten och snyta sig. Ägnar tiden till att titta på dålig tv och surfa på nätet. Bland annat på cykelgrejer, kanske kan shoppa mig frisk.

Jag har förstått att det som cyklande tjej inte är så lätt. Det är en mansdominerad värld! Det är männen som sätter standarden i seedingsreglerna och det är männen som får mest prispengar. Överlag rätt konstigt. Nu kommer det till min jag-vill-bli-frisk-shopping idag innehållandes nya cykelbyxor… Jag blir inte överdrivet sugen på att shoppa när bilderna nedan är det jag får se. Det måste väl vara en man som har gjorde dessa produktbilder?

BIlden är en skärmdump från chainreactioncycles.com

3 reaktioner på ”Att köpa cykelshorts

Kommentera

