Rubbad balans

Jag har alltid haft rätt bra balans, särskilt under tiden jag klättrade. Balans är som kondition en färskvara och går att träna upp rätt enkelt. Just nu när jag är sjuk har jag kass balans, riktigt värdelös. Jag snubblar omkring, tar felsteg och känner mig nästan onykter (nej, självklart inte!!). Infektionen sitter säkert nära mitt balansorgan och det stör mig att inte har hundra procentig koll.

Så fort jag är frisk ska jag träna balans igen. Då blir det tåhäv vid tandborstningen, mail skrivandes vid diskbänken ståendes på ett ben och skoknytning ståendes på ett ben. Hello bra balans, här kommer vi!

En liten filur hemma hos mig som har bra balans.

Kommentera

