Äntligen!

Äntligen lite energi i kroppen! Äntligen lite frisk! Jag tänker ta det väldigt lugnt i veckan som kommer för att inte åka på något igen men det var väldigt skönt att känna energin återvända idag. Till och med P sa ”nu är du frisk, det märks!”.

Idag pallade jag min numera proffs-soffsittande kropp ut i skogen. IKHP blev målet för vår utflykt och där gick vi lite wild and crazy på stigarna. Jag ville hitta MTB-spåret (som tydligen inte fanns) och P ville fota. Undra vart den här går? Vi provar! Tillsist upptäckte vi att vi att det kändes lite långt bort till bilen och vände om. En timme i mystempo blev det och en lagom start för min kropp.

2 reaktioner på ”Äntligen!

  1. Det är tänkt att slingorna som användes som tävlingsbanor på Huskvarna Mountain i år ska märkas ut permanent. Kanske sitter enduropilarna från tävlingen fortfarande uppe längs banorna, men det är inte säkert, tyvärr är det populärt att riva ner sådan märkning.

Kommentera

