Västervik

Jag har varit stressad. Otroligt stressad och pressad senaste tiden. Egentligen helt i onödan men ändå. Kroppen tar stryk, flera saker hamnar i kläm och jag får inte ut det jag vill av min vardag. Senaste tiden har bestått av att varva ner, ta det lugnt och växla prioriteringar. Jag har tagit stora beslut och allt annat har varit i skymundan. Träning, bloggande och det mesta andra har fått stå åt sidan för att hitta nytt fokus. I helgen var vi i Västervik, min uppväxtstad för att umgås med min familj, det var otroligt nödvändigt. Jag har läst bok, en spännande sak av Kepler som jag inte kunde lägga ifrån mig. Ni vet när man går in i den totalt och gör allt för att få läsa nästa sida också. 500 sidor på 25 h är inget världsrekord i snabbhet men fantastiskt skön avkoppling. I veckan som kommer ska jag hitta tillbaka till gamla träningsrutiner, det lovar jag mig själv.

Kommentera

