Wåffelcrossen sista deltävlingen

Jag vaknade seg, inte alls så pepp. Väl uppe ur sängen var dödar-träningsvärken inte så illa att jag kunde skylla på den så jag pallade fram lite kläder, åt frukost, kollade däcktryck och sen gav vi oss iväg.

Det hade regnat nästan hela natten och banan var inte blöt med fruktansvärt lerig. Jag gillar inte lera. Det är inte min starka sida. Slirigt och jävligt. Mastervarvet gick bra, lugnt och fint och starten lika så. Höll mig lite längre fram den här gången och därmed lite mer med i fältet. Jag har ingen aning om hur många som startade men känslan var lite färre en förra gången. Fyra tjejer såg jag iallafall på startlinje, skoj!
Vi ska inte överdriva och säga att det gick bra. Lera är ju som sagt inte min grej. Men jag vurpade inte (även om det var nära) och jag hade rätt starka ben även om dom ibland kändes helt mjölksyrefulla. Helt okej med andra ord!

Det är fortfarande ett fantastiskt arrangemang och Victor och Thomas ska ha ett himla stort tack! Tack också för alla påhejningar och glada tillrop samt ett stärkande ord vid omkörningar, det gör skillnad. Jag hör även om jag inte alltid har ork att heja tillbaka.

20121111-144003.jpg

20121111-144015.jpg

En reaktion på ”Wåffelcrossen sista deltävlingen

Kommentera

