Spin of Pro

Nu ska jag erkänna en sak: jag har aldrig gillat spinning. Aldrig! Jag kan nog räkna mina totala antal spinningtillfällen på mina båda händer. Jag har aldrig riktigt fattat grejen. Tills nu. Kanske för att jag har börjat cykla på riktigt, kanske för att spinningen jag nu har fått förmånen att gå på är cykel-spinning. Det är mer fokus på syreupptagningsförmåga, tunga växlar och riktig teknik. Love it! Eller så är det bara så att jag fattar vad jag ska ha det till och äntligen har cykelskor på fötterna istället för vanliga gympaskor. Små saker som spelar roll.

Prylsport 2.0. Jultomten får gärna komma med en ny pulsklocka. Och till bästa träningskompisen som tror att jag inte kan svettas, du har numera fel!

En reaktion på ”Spin of Pro

Kommentera

