Vilo-lördag

Egentligen hade jag tänkt cykla lite distans idag men vaknade med jättekonstig huvudvärk och illamående (nej inte bakis eller gravid!) som höll i sig hela morgonen. Samtidigt insåg jag att jag ska köra wåffelcrossbanan med la lepre stanca imorgon och gå på spinning på måndag så lördagen fick bli en lugn dag. Jag tog en promenad längs vattnet och insåg hur himla fint Jönköping är! Väl hemma har huvudvärken fortfarande inte släppt så nu ska jag vila lite ihop om att det blir bättre.

En reaktion på ”Vilo-lördag

Kommentera

