Smoothiebas

Det här inlägget har försvunnit för mig säkert 7 gånger och jag har försökt från både telefon och dator…. Ett sista försök! 

Jag har länge varit sugen på kokosvatten och har tidigare bara hittat sötade varianter av det. Men när vi hittade det på ICA (juicehyllan) i helgen var jag tvungen att testa. Det smakar ganska okej bara som det är men är en höjdare som smoothiebas. Jag vill ofta ha något lättare än yoghurt-smoothies och brukar då blanda i juice men tycker det här känns bättre.

Igår gjorde jag en variant med en skvätt kokosvatten, en banan, en halv avokado och en näve hallon. Mums!

Kommentera

