Äntligen träning

Bihålorna är nu bra. Äntligen! Egentligen var de bra redan i torsdags men julmys med kollopersonal och julbord med kollegor gör att det blir träningspremiär idag. Jag väljer mellan löpning utomhus eller hemmaträning i vardagsrummet. Men först lite städning och ärenden till a6. Ska visst klämma in en julfika idag också, så träningen blir först ikväll.

Jag måste köpa en utetermometer också. Det är lite svårt att klä sig när jag inte vet temperaturen ute. I måndags tog jag exempelvis gympaskor och upptäcker i bilen att det är -11 grader ute…
Härromdagen hittade jag alla vinterprylar såsom skridskor och skidor. Nu ska jag bara lära mig valla också och invänta is på sjöarna.

Kommentera

