Mitt val (inte vitamintabletterna)

Det går långsamt, mitt liv alltså, just nu iallafall. Fullt ös på jobbet men massa tankar som stör. Jag var på gymmet igår och blir bara irriterad. Jag var på spinning idag och tänkte på allt annat är intervaller, kadens och rätt teknik. Istället drog jag upp axlarna för långt, hängde på händerna och undrade vad det var för bil som körde omkring utanför. Det får vara lite så just nu. Just nu gör jag det som är bäst för mig, om det så är åka skärtlapp på jobbet eller skita i att plocka ur diskmaskinen och istället träna.
inspirational-quotes
Jag såg den här hos Sara och just nu passar den in så bra så jag snodde den rakt av därifrån. Även om hon har lagt en annan tolkning i det så valde jag min.

Kommentera

