Mys-tisdag

De sista julklapparna är inköpta och julen närmar sig med stormsteg. I år har jag faktiskt inte känt lika mycket julstress som tidigare år, skönt! I dag mötes vi på A6 där P skulle köpa sina sista julklappar. Efter en fika och lite skönt fåtöljhäng sprang vi genom affärerna innan varuhuset stängde. Väl hemma kryper jag upp i soffan för att börja läsa världens bästa bok igen. Både mamma och jag har den som favorit och skrev glädje-sms till varandra i dag när jag upptäckt att bok nr 3 är släppt. Den ska läsas över julen, men först tänker jag läsa om den första boken för typ fjärde gången. IMG_2989IMG_3003

Kommentera

