”Jag springer inte så sexigt”

Så sa hon iallafall syrran och tog med mig på låååååång powerwalk. Det ska tilläggas att lillasyster är 10 cm längre än mig och har modell-långa ben. Den genen fick inte jag och därmed fick jag småspringa för att hålla hennes tempo.

”Är det jobbigt” var hennes nästa kommentar samtidigt som hon småskrattade. Jo… men.. du vet… Har tränat dåligt med pw och aldrig gått med dubbar under skorna och hade lyft marklyft på morgonen… Men vilket jävla klipp i stegen hon hade! Returmatch till sommaren?

20121227-222513.jpg

Kommentera

